گسترش ارتباطات كشورهای مسیر جاده ابریشم رفاه و صلح را ترویج می دهد
نوشته شده توسط : hgu33

' رجب آكداغ ' روزشنبه در حاشیه سومین اجلاس بازرگانان جاده ابریشم در تبریز در جمع خبرنگاران، اظهار كرد: تركیه مصمم است ارتباطات خود را با كشورهای حوزه جاده ابریشم افزایش دهد.

وی افزود: برگزاری این اجلاس و نتایجی كه خواهد داشت تاثیر بسزایی در گسترش ارتباطات و تسهیل این روابط می تواند بر عهده داشته باشد.

وی گفت: در هر همایشی افكار و برنامه های جدیدی ایجاد می شود و در این اجلاس نیز وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران فكر خوبی را ارایه كردند كه دولت ها در ارتباطات بین مردم و بازرگانان كشورهای جاده ابریشم دخالت نكنند و این مردم باشند كه نحوه ارتباطات خود را تعیین می كنند.

' آكداغ ' ابراز كرد: بر این اساس اگر دولت ها در حوزه تجارت و ارتباطات آنها خللی وارد نكنند، آنها به راحتی راهی برای ارتباط پیدا و یا راهی خواهند ساخت.

وزیر بهداشت تركیه با اشاره به راه اندازی خط هوایی بین تبریز و ارضروم، عنوان كرد: ایجاد ارتباط هوایی به ارضروم و تبریز به عنوان نگین آذربایجان و كاهش مسافت می تواند قدم خوبی برای توسعه ارتباطات این دو كشور باشد.

وی اضافه كرد: تمام فعالیت هایی كه بتواند روابط بین كشورها را افزایش دهد زمینه ساز گسترش صلح و دوستی خواهد بود و باید دولت ها از این روابط حمایت كنند.

7237/587/245





:: برچسب‌ها: سفر , حیوانات , درخت ,
:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: